Tisztelt Vásárló!
Áruházunkban bankkártyás fizetéses megrendelést adott le, a fizetés azonban sikertelenül zárult.
1, Kérjük kattintson a rendelés visszaigazoló e-mailben található Megrendelés nyomonkövetése! linkre és itt tud új fizetést indítani vagy fizetési módot váltani. Ha nem jár sikerrel, az alábbi 3 lehetőség közül válasszon.
2, Adja le újra a rendelését és az előzőt töröljük.
3, Utánvéttel fizet - jelezze e-mailben vagy telefonon (+ utánvét kezelési költség).
4, Előre utalással fizet - jelezze e-mailben vagy telefonon.
Ha Ön regisztrált felhasználó, akkor az az alábbi lehetőséget is választhatja:
Ha be van jelentkezve, kattintson a 'profil' ikonra!
Kattintson a 'Megrendeléseim'-re!
Kattintson az azonosító számára!
Kattintson a 'Fizetés' gombra!
Üdvözlettel,
Legjobb Munkaruha
Email: info@legjobbmunkaruha.hu