Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Webáruházunk szíve

Unas webáruház

Látogató számláló

6
5
2
7
8
2
6

14 napos elállás

Meggondolta magát? A 14 napos elállás jogszabályáról érthetően!

14 napos elállási idő

A 14 napos elállási idő a megrendelt áruk átvétele utáni napon veszi kezdetét. Amennyiben a kéthetes időszak utolsó napja munkaszüneti napra esik, az elállási idő az ezt követő munkanapon jár le.

Mik a kivételek?

Higiéniai vagy egészségvédelmi termékekkel kapcsolatban csak akkor van a vásárlónak elállási joga, ha ezeket eredeti csomagolásukban, sértetlenül adja vissza. (Ezt a Webshop állapítja meg) Vagyis itt nem működik az, ami pl. egy játékkonzolnál, hogy előbb kipróbálja, aztán dönt arról, megtartja-e vagy sem.

A vevőnek nemcsak jogai, hanem kötelezettségei is vannak.

Ha szeretne elállni a vásárlástól, arról a kereskedőt is értesítenie kell, nem elég csak visszaküldeni az adott terméket. A tájékoztatást megteheti levélben, e-mailben, vagy a legegyszerűbben egy kitöltött ürlappal, amely automatikusan rögzül a webshop rendszerében! Miután a vásárló jelezte döntését, 14 napja van az áru visszaküldésére.

Az áru visszaküldésének a költségét a vevő állja, kivéve, ha erről nem kapott előzőleg tájékoztatást a webáruháztól. Ilyen esetben az e-kereskedőnek (webshopnak) kell fizetnie a költséget.

Mikor kapja vissza a vásárló a vételárat?

A kereskedőnek a vásárlástól való elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell fizetnie a vételárat. Nem árt tudni, hogy ha nem kapta meg a visszaküldött árut, akkor késleltetheti a visszatérítést.

14 napos elállás hibás termék esetén – mit tehet a vásárló?

A fogyasztókat az Európai Unióban vett termékek tekintetében legalább kétéves szavatossági idő illeti meg, méghozzá díjmentesen, akár az interneten, akár üzletben, akár postai megrendeléssel vásárolnak. Ha megvásárolt termékek valamelyike hibás, nem úgy néz ki vagy nem úgy működik, ahogy azt megvételre kínálták, a kereskedőnek kötelessége azt ingyen megjavíttatni vagy kicserélni, vagy a termék vételárának egy részét vagy egészét visszafizetni a vevőnek.

A terméket mindig arra a címre kell visszaküldeni, amit a webáruház visszaküldési címként megjelöl. Ez minden esetben a 2083 Solymár, Mátyás király utca 102.

Személyes leadásra, visszahozatalra nincs lehetőség!

Azért azzal legyünk tisztában, hogy jelentéktelen probléma esetén (pl. karcos lett a könyv borítója) nem jár visszatérítés.

 

IDE! KATTINTVA KITÖLTHETI A PANASZBEJELENTŐ ŰRLAPUNKAT A KÖNNYEBB ÉS GYORSAB ÜGYINTÉZÉS ÉRDEKÉBEN!